Keresés ebben a blogban

2011. július 3., vasárnap

Harangok szólnak.

Fázik a gyertyaláng, hisz hideg a hontalanság.
 Értem szól a harang,  nincs otthontalan szabadság.
Csavargója voltam, az Anyának s Asszonynak.
Örökké csomagoltam, s vágtam neki a világnak.

Kérges e földön, vajon hol lesz keresztem?
Az élet volt a börtön, de szabadságom lett a vesztem.
Kezem nem fogták, s nem vittek haza.
Őszülőkorom rám hagyták, s lettem mostoha.

Békés kertben kis virágot, úgy szerettem volna.
S a szívem boldogságot, csak a szerelemtől kapna.
Páromba lett volna, a legszebb otthonom.
S csak neki dalolna, szerelmes dallamom.

De vándor sorsom elkísér, s én megyek.
A semmiből kiáltás semmit nem ér, el nem veszek.
Hogy hazám nem lelem, se földben se Asszonyban.
Harangok szóljanak felettem, s nem fulladok kudarcba.

Pálcát tör a remény, de más nem teheti.
Mert az élet volt kemény, s mit adott elveheti.
De én tudom, hogy vagyok aki vagyok.
S harangom hallgatom, én ez maradok.

Suttogó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése