Keresés ebben a blogban

2011. május 30., hétfő

Ki vagyok én?

Jó hogy csend van, hallom majd válaszod.
Mond, ki vagyok én? Vagy, te sem tudod?
Ki fogja megmondani, mert a tükör hazudik.
Az üveg mögött, nem csak egy szörny lakozik.

Bárányban farkas, farkasban bárány, játszik a gondolat.
S én hiába kérdezek, nem hallom hangomat.
Elnyeli a szikes út, mely végtelen s poros.
Jobboldalt angyalok zenélnek, Baloldalt a pokoltól zajos.

Letérek én jobbra, s balra, de hova tartozom?
Ócska csavargó vagyok, nem lelem asszonyba otthonom.
Néha a sátánnal cimborálok, elzsugázom lelkem.
S van hogy ki elesett, a pórból az égig emelem.

Haj haj, szánalom, mint ha lelkem kergetném.
Nem szeretem magam, testem nem az enyém.
S ha magam nem szeretem, lehet mást se tudok.
Hát tépjétek le szárnyam, jobb ha pokolba maradok.


Suttogó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése