Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 16., kedd

Tovább megyek....


Tovább megyek, s keresem mesémet.
Keresem Tündérem, s Királynőmet.
Meg keresem békém, s otthonom.
puha párnám, s fejem majd lehajtom.

Tovább megyek, mert mennem kell.
Vissza nézek néha, s haladok az élettel.
Őrzöm amit tanultam, tőled vagy mástól.
Kaptam könnyeket, vagy mosolyt másoktól.

Tovább megyek, hisz messze még a cél.
Néha egyedül, s néha van ki egy darabig elkísér.
S én csendben meg köszönöm, hogy jöttél velem.
Hogy meg hallgattál, s közben fogtad kezem.

Tovább megyek, de Te már nem jössz velem.
Már nem próbálom megérteni, milyen a szerelem.
Mert valaha szép volt, s őszinte a szenvedély.
Mára már kétely, s kétség, így attól ne remélj.

Tovább megyek, s meg könnyezlek utamon.
Ne feledd nyugalmam, s ringatózz a szavakon.
Álmodban majd ott leszek, én aki sose voltam.
Mert lehettem volna, de azt csak én akartam.

Suttogó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése